ستاره محبوب هالیوود فقط یک نوع غذا می‌خورد | رژیم غذایی خاص تام کروز

روبرونیوز: تام کروز بازیگر معروف آمریکایی، رژیم غذایی خاص خودش را دارد و هرجا می‌رود فقط یک غذا را سفارش می‌دهد.

کد مطلب: ۲۸۹۳۱
لینک کوتاه کپی شد
ستاره محبوب هالیوود فقط یک نوع غذا می‌خورد | رژیم غذایی خاص تام کروز
به گزارش روبرونیوز،

 

تام کروز، ستاره مشهور هالیوود، تابستان امسال در رویدادهای مختلفی حضور داشته است اما برخلاف انتظار، او از خوردن غذاهای معمول این مراسم‌ها خودداری کرده است.

او در ماه‌های گذشته در رویدادهایی چون کنسرت تیلور سویفت در ومبلی، فستیوال گلاستونبری برای کلدپلی، مسابقات تنیس ویمبلدون و المپیک پاریس شرکت کرده است.

به گزارش روزنامه دیلی میل، این بازیگر ۶۲ ساله در هر جایی که می‌رود، تنها ماهی سفید بخارپز و سبزیجات - بدون سس، روغن و کره - سفارش می‌دهد. مصرف الکل نیز برای او ممنوع است.

کروز معتقد است راز موفقیتش این است که سخت‌تر از هر کس دیگری کار می‌کند. این شامل بیدار شدن در ساعت ۵:۳۰ صبح برای رفتن به باشگاه نیز می‌شود.

پیش از این فاش شده بود که به جای سه وعده غذایی اصلی در روز، او ۱۵ میان‌وعده کوچک مصرف می‌کند. این تصمیم با سبک زندگی پرمشغله او سازگارتر است. کروز میوه را انتخاب می‌کند که در مقایسه با چیپس یا شکلات، به کاهش اضطراب کمک می‌کنند.

در سال ۲۰۲۰ مشخص شد که او روزانه تنها ۱۲۰۰ کالری مصرف می‌کند که بخشی از یک برنامه رژیمی طراحی شده توسط دیوید بکهام است. کروز از مصرف میان‌وعده‌های شیرین، غذاهای فرآوری شده و کربوهیدرات‌ها اجتناب می‌کند و غذاهای کباب شده و پخته شده در دمای پایین را ترجیح می‌دهد.

رژیم غذایی او شامل غذاهایی مانند ماهی سالمون، شکلات تلخ، جو خام، زغال اخته، زنجبیل، چغندر، بروکلی، روغن زیتون، گوجه فرنگی و اسفناج است. او همچنین مطمئن می‌شود که غذاهای سرشار از آنتی‌اکسیدان مانند میوه‌ها، آجیل‌ها و سبزیجات که خاصیت ضد التهابی دارند را مصرف کند و رژیم غذایی خود را با ویتامین‌ها و مواد معدنی اضافی تکمیل می‌کند.

سایمون پگ، همبازی کروز در فیلم "مأموریت غیرممکن"، در مورد عادات غذایی سالم این ستاره گفته است: "تام به شدت منضبط است. این شگفت‌انگیز است."

او همچنین اضافه کرد که کروز خدمات آشپز خود را در صحنه فیلمبرداری ارائه داده بود، اما اصرار نداشت که بقیه بازیگران از رژیم سختگیرانه او پیروی کنند.

منبع : العین فارسی
نظرات

نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

پربازدیدترین
آخرین اخبار