تهیه‌کننده سیمپسون‌ها راز پیش‌بینی‌های وهم‌آور این کارتون را فاش کرد

روبرونیوز: سال‌ها است سریال «سیمپسون‌ها» به‌شکل عجیبی وقایع آینده را مدت‌ها پیش از وقوع پیش‌بینی کرده است.

کد مطلب: ۳۱۲۴۵
لینک کوتاه کپی شد
تهیه‌کننده سیمپسون‌ها راز پیش‌بینی‌های وهم‌آور این کارتون را فاش کرد
به گزارش روبرونیوز،

 

از ریاست‌جمهوری ترامپ گرفته تا هجوم «زنبورهای قاتل» در سال ۲۰۲۰، این کارتون پرطرفدار که مدتی طولانی است پخش می‌شود با توانایی‌اش در پیش‌بینی وهم‌آور اتفاق‌های ظاهرا غیرقابل‌پیش‌بینی، اغلب بینندگان را شگفت‌زده کرده است.

اما مت سلمن، تهیه‌کننده اجرایی و گرداننده مجموعه، اصرار دارد کلید ایده‌پردازی طرح داستان‌هایی که احتمال وقوع دارند آن اندازه که برخی ممکن است تصور کنند جادویی نیست.

سلمن در مصاحبه‌ای جدید به نشریه پیپل گفت: «خب، پاسخ نچسبی که همیشه می‌دهم و هیچ‌کس دوست ندارد این است که اگر تاریخ و ریاضی مطالعه کنید، عملا غیرممکن است که چیزهایی پیش‌بینی نکنیم.»

او توضیح داد: «اگر به اندازه کافی چیزهایی بگویید، برخی از آن‌ها با واقعیت همپوشانی خواهند داشت، و بعد همان عنصر ریاضی قضیه است.»

سلمن افزود: «اگر برنامه‌ای بسازید که بر اساس مطالعه حماقت‌های گذشته بشریت باشد، بی‌تردید حماقت‌های آینده بشریت را پیش‌بینی خواهید کرد زیرا بشریت بیشتر در حماقت فرو می‌رود. بنابراین، ما واقعا به این موضوع فکر نمی‌کنیم.»

او متذکر شد که نویسندگان از این موضوع «متنفرند» که طرفداران «تصاویر آشکارا جعلی را آنلاین منتشر می‌کنند و می‌گویند چیزهایی را پیش‌بینی کرده‌ایم که نکرده‌ایم».

سلمن گفت: «وقتی پیش‌بینی‌ها فقط در مورد پیش‌بینی رویدادهای وحشتناک واقعی بودند، اوضاع بهتر بود، نه وقتی که مردم وانمود می‌کنند ما رویدادهای وحشتناک را پیش‌بینی کرده‌ایم.» و در ادامه افزود که «بسیار ناراحت‌کننده و دلسردکننده است که مردم آن‌قدر دلشان می‌خواهد این جادو واقعی باشد که شروع می‌کنند» به انتشار تصاویر سناریوهای جعلی که هرگز در سریال نبوده است.

منبع : ایندیپندنت
نظرات

نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

پربازدیدترین
آخرین اخبار