شکست فاجعه‌بار فیلمی که همه منتظرش بودند | جوکر ۲ رکورددار پایین‌ترین امتیاز فیلم‌های ابرقهرمانی تاریخ سینما

روبرونیوز: «جوکر: جنون مشترک» دومین فیلم از سری فیلم های «جوکر» به کارگردانی تاد فیلیپس و بازی واکین فونیکس و لیدی گاگا در آستانه اکران خود، اوضاع بسیار نامناسبی را تجربه می کند.

کد مطلب: ۳۱۱۳۴
لینک کوتاه کپی شد
شکست فاجعه‌بار فیلمی که همه منتظرش بودند | جوکر ۲ رکورددار پایین‌ترین امتیاز فیلم‌های ابرقهرمانی تاریخ سینما
به گزارش روبرونیوز،

 پس از نقدهای فیلم جوکر ۲ در جشنواره ونیز که برخی بسیار منفی و برخی مثبت بودند حالا به نظر می‌آید مخاطب عام اصلا از فیلم راضی نیست و این فیلم به اولین فیلم ابرقهرمانی تاریخ تبدیل شد که امتیاز پایین و فاجعه بار D را از سینما اسکور دریافت می کند.

امتیاز سینما اسکور بر پایه نظرسنجی از مخاطبینی که از سینما خارج می شوند رده‌بندی می شود و مانند نمرات خارجی بهترین حالت آن A است. حتی آثار ابرقهرمانی فاجعه باری مثل «مارول ها» و «فلش» هم چنین امتیاز پایینی نگرفته بودند.

نظرسنجی PostTrack هم که نظرسنجی دیگری از مخاطبین فیلم است از مخاطبین خواسته به فیلم ستاره بدهند که میانگین ستاره آنها نیم از ۵ بوده است.

این نارضایتی در پیش بینی های اکران فیلم هم مشخص شده و فروش بسیار دورتر از پیش بینی های برادران وارن است، فیلم در روز جمعه ۲۰ میلون دلار فروخت و در پیش نمایش ها هم نزدیک به هفت میلیون دلار فروخت.

بیشتر پیش بینی ها از فروش زیر ۵۰ میلیون دلاری فیلم در اولین آخر هفته حکایت داشت و برخی پیش بینی های بدبینانه تر صحبت از فروش ۴۰ میلیون دلاری در هفته اول می‌کرد. برای مقایسه فیلم اول «جوکر» در هفته افتتاحیه خود ۹۶.۲ میلیون دلار فروخت.

برخی موزیکال بودن این فیلم را اصلی ترین مشکل آن می دانند. جالب اینکه فیلیپس آثاری مانند «نیویورک نیویورک» مارتین اسکورسیزی و «یکی از قلب» فرانسیس فورد کاپولا را به عنوان منابع الهام خود معرفی کرده بود که هر دو شکست تجاری و هنری برای خالقینشان بودند.

از قرار معلوم این رویکرد دور از انتظار طرفداران این فیلم بوده که فضای خشونت آمیز مردانه فیلم اول را پسندیده بودند.

نظرات

نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

پربازدیدترین
آخرین اخبار