افت فروش فیلم «پیرپسر» در جنگ ۱۲ روزه
حنیف سروری، یکی از تهیهکنندگان «پیرپسر» توضیحاتی را پیرامون افت فروش فیلم «پیرپسر» در دوران جنگ ۱۲ روزه ارائه میدهد: «روز اول اکران فیلم چهارشنبه ۲۱ خرداد بود و شنبه ۲۳ خرداد جنگ شروع شد. تا چهارشنبه هفته قبل یعنی ۴ تیر عملا در تهران اکران نداشتیم. ولی در شهرستانها مردم به سینما میرفتند.»

حنیف سروری، یکی از تهیهکنندگان «پیرپسر» توضیحاتی را پیرامون افت فروش فیلم «پیرپسر» در دوران جنگ ۱۲ روزه ارائه میدهد: «روز اول اکران فیلم چهارشنبه ۲۱ خرداد بود و شنبه ۲۳ خرداد جنگ شروع شد. تا چهارشنبه هفته قبل یعنی ۴ تیر عملا در تهران اکران نداشتیم. ولی در شهرستانها مردم به سینما میرفتند.»
او با اعلام این خبر که فروش «پیرپسر» در چهار روز نخست با توجه به تعطیلی ۲۴ خرداد به رقم حدود ۱۰ تا ۱۱ میلیارد تومان رسید، بیان کرد: «سه روز نخست با این فروش رکورد پیشفروش فیلمهای اجتماعی و کمدی را زدیم.
قبلا رکورد سه روز نخست در دست فیلم «هفتادسی» با ۹ میلیارد تومان بود. ولی به خاطر حمله دشمن به خاک کشورمان بلیتهای «پیرپسر» برگشت خورد و مردم به سینما نرفتند.»
سروری ادامه داد: «اگر شرایط عادی بود ما به تعداد ۶ میلیون نفر مخاطب هم می رسیدیم. امیدوارم به میزان تعداد تماشاچیهای فیلمهای کمدی مخاطب داشته باشیم.
برای پرفروشترین فیلمها که اغلب فیلمهای کمدی بودند در سالهای اخیر در نهایت ۶ میلیون نفر به سینما رفتند که آمارها نشان میدهد بعضی دوبار فیلم را دیدهاند. «فسیل» و «هفتاد سی» حدود بیش از ۶ میلیون جمعیت را به سینما کشاندند. در شرایط فعلی تبلیغات سینه به سینه می تواند به فروش فیلم ما کمک کند.»
پایان خبر|