دو خرید جدید سپاهان؛ لیست ستاره های داخلی تکمیل شد

، سپاهان پیش از این ۵ سهمیه از ۷ خرید داخلی خود را انجام داده بود که روز شنبه نیز دو مهره جدید دیگرش را نهایی کرد.

کد مطلب: ۲۷۸۷۹
لینک کوتاه کپی شد
دو خرید جدید سپاهان؛ لیست ستاره های داخلی تکمیل شد

به گزارش روبرونیوز باشگاه سپاهان که پیش از این با مذاکرات مستمر و فعالیت زیاد در نقل و انتقالات توانسته بود مهدی لیموچی، محمدمهدی محبی، جواد آقایی‌پور و صالح حردانی را به‌عنوان بازیکنان لیگ برتری به خدمت بگیرد و محمدامین حزباوی را از السد جذب کند، دو بازیکن دیگر که در فصل اخیر در پرسپولیس و شمس‌آذر عضویت داشتند را هم به تیمش اضافه کرد.

    با توجه به قوانین نقل و انتقالاتی فوتبال ایران که خرید لژیونرهای ایرانی جزو سهمیه داخلی محسوب می‌شود، سپاهان پیش از این 5 سهمیه از 7 خرید داخلی خود را انجام داده بود که روز شنبه نیز دو مهره جدید دیگرش را نهایی کرد.

باشگاه سپاهان که در تلاش برای تقویت خط دفاعی خود بود و تمرکز زیادی روی جذب یک مدافع چپ گذاشته بود، دو خرید نهایی لیگ برتری‌اش را در عقب زمین انجام داد و توانست وحدت هنانوف، بازیکن تاجیک پرسپولیس و حسین گودرزی، بازیکن جوان شمس‌آذر قزوین را به خدمت بگیرد.

سپاهان با جذب لیموچی، محبی، حردانی، آقایی‌پور، حزباوی، هنانوف و گودرزی، از 7 سهمیه لیگ برتری خود استفاده کرد و بنابر گفته مدیرعامل این باشگاه، حالا تمرکزش را روی جذب مهره‌های خارجی با کیفیت می‌گذارد تا پرقدرت‌تر شود.

 

 

 

نظرات

نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

پربازدیدترین
آخرین اخبار