علیرضا حیدری مجبور به ترک ناگهانی تلویزیون شد | سوال مجری و پاسخ غافلگیر کننده در خصوص کیمیا علیزاده و ناهید کیانی + ویدئو

روبرونیوز: سوالی که از علیرضا حیدری پرسیده شد و پاسخ او باعث شد تا این چهره محبوب ورزش ایران به ناگهان مجبور به ترکی تلویزیون شود.

کد مطلب: ۲۹۰۷۰
لینک کوتاه کپی شد
علیرضا حیدری مجبور به ترک ناگهانی تلویزیون شد | سوال مجری و پاسخ غافلگیر کننده در خصوص کیمیا علیزاده و ناهید کیانی + ویدئو
به گزارش روبرونیوز،

شب گذشته تلویزیون طبق معمول با اعمال سانسورهای فراوان اقدام به پخش مراسم اختتامیه المپیک کرد تا مثلا بروز و مدرن جلوه کند. دو قهرمان سابق المپیک را هم دعوت کردند تا در خلال تصاویر صحبت کنند. در میان پخش تصاویر مراسم مجری درباره تلخ‌ و شیرین‌های مسابقات می‌پرسد و علیرضا حیدری، قهرمان سابق کشتی هم به داستان کیمیا علیزاده و ناهید کیانی اشاره می‌کند که غصه‌دارش کرده و مجری هم بلافاصله به بهانه پخش تصاویر مراسم، صحبتش را قطع می‌کند و پس از یک رفت و برگشت کوتاه ظاهرا اتفاقاتی در پشت صحنه می‌افتد که اسطوره کشتی را مجبور به ترک ناگهانی برنامه می‌کند!

اما شاید رسانه ملی در مواجهه با این چالش‌ها، به‌جای تقویت این جنبه‌ها، به نقاط ضعف خود اجازه داده که بیشتر نمایان شود. این مسائل نه‌تنها به اعتماد عمومی ضربه می‌زند، بلکه نشان‌دهنده ضرورت اصلاحات عمیق در رویکردهای رسانه‌ای کشور است. در آینده، اگر رسانه ملی نتواند به این نیازها پاسخ دهد، ممکن است بیش‌از‌پیش با از‌دست‌رفتن مخاطبان و کاهش اعتبار خود روبه‌رو شود.

خب اصلا تلویزیون طبیعتا اگر مایل به شنیدن چنین صحبت‌هایی روی آنتنش نیست پس باید یا با مهمانش هماهنگ کند یا اینکه اصلا چه نیازی به پرسیدن این پرسش‌ها دارد؟ تکلیش که مشخص است و ما هم انتظار چندانی از این مدیوم نداریم. این چه رفتاری‌ست که با قهرمان المپیک می‌شود؟ رسول مجیدی و مهدی توتونچی این شب‌ها الحق و الانصاف در مسابقه "کی از همه منفورتره" از هم پیشی گرفتند. خب این هم شاید اقبال نسل ماست که مجبوریم شما را در رسانه‌ای که به مردم تعلق دارد ببینیم. کاش زودتر بروید و دیگر نباشید.

 

نظرات

نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

پربازدیدترین
آخرین اخبار