پشت پرده جالب کاپیتانی یامگا و زدن پنالتی برابر استقلال

روبرونیوز: کوین یامگا در مصاف با استقلال که چند سال با پیراهن این تیم در لیگ برتر درخشید، بازی اول خود را با قرمزپوشان قائمشهری پشت سر گذاشت و موفق شد گل اول مسابقه را نیز از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

کد مطلب: ۳۰۵۳۸
لینک کوتاه کپی شد
پشت پرده جالب کاپیتانی یامگا و زدن پنالتی برابر استقلال
به گزارش روبرونیوز،

 

گلزنی یامگا در حالی اتفاق افتاد که او بازوبند کاپیتانی تیمش بود و منصور باقری پنالتی‌زن اول قرمزپوشان درحالی‌که توپ را در دستانش گرفته بود و روی نقطه پنالتی قرار داشت، به یک‌باره تصمیمش را عوض کرد و توپ را برای زدن پنالتی در اختیار یامگا قرار داد.

در کنفرانس خبری پس از مسابقه خبرنگاران قائمشهری از ساکت الهامی درباره ماجرای کاپیتان شدن و زدن پنالتی توسط یامگا پرداختد و سرمربی نساجی مازندران در واکنش به آن پاسخ جالب توجهی به این شرح داشت: «درباره کوین تصمیم کاپیتانی یامگا را فرزاد زامهران گرفت و از او ممنونم. تصمیم شخصی بود. بازیکنان پذیرفتند که او کاپیتان باشد و خیلی هم خوب پذیرفتند. درباره پنالتی هم وقتی پنالتی به او داده شد، تصمیم منصور باقری بود و از قبل برنامه‌ریزی شده نبود. کوین بازیکنی بین‌المللی و باتجربه است و به لحاظ شخصیتی به تیم کمک می‌کند. بازیکنان هم دوستش دارند. امروز به بازیکنانم گفتم که فردا نظر بدهید که او خوب بود یا نه.»

 

نظرات

نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

پربازدیدترین
آخرین اخبار