کودکی ۳۴ ساله در پرسپولیس؛ اعتماد گاریدو به صفر رسید

گویا گاریدو از رفتارهای این بازیکن راضی نیست و میل به بهتر شدن و در خدمت تیم بودن را در وجود او نمی‌بیند.

کد مطلب: ۳۱۲۶۶
لینک کوتاه کپی شد
کودکی 34 ساله در پرسپولیس؛ اعتماد گاریدو به صفر رسید
به گزارش روبرونیوز،

 یک بار گزارشی در مورد حال و روز عیسی آل‌کثیر نوشتیم و برایش تیتر زدیم: «شش ماه هست، شش ماه نیست.» اشاره اصلی آن گزارش به مصایب و مشکلات مهاجم پرسپولیس بود که بعضی از آنها را هم خودش به وجود می‌آورد یا تشدید می‌کرد. یک دوره شش ماهه از غیبت آل‌کثیر به خاطر شادی گل بحث‌برانگیزش برابر پاختاکور بود، یک دوره مفصل‌تر دیگر به خاطر مصدومیتش از ناحیه رباط صلیبی که عمدا هم لج کرد و دیر زیر تیغ جراحی رفت، دوره آخر هم به خاطر انتقال غیرمنتظره‌اش به سپاهان. عیسی نیم‌فصل دوم لیگ بیست‌وسوم به پرسپولیس برگشت و کمک خوبی هم به قهرمانی این تیم کرد، حالا اما انگار بنا به سنت همیشگی، دوباره وارد دوران شش ماهه نبودن او شده‌ایم! خودش هست البته، اما روحش در تیم نیست و به نظر می‌رسد در حال کنار گذاشته شدن تدریجی از فهرست پرسپولیس است.

آمار با شما حرف می‌زند

وضعیت عیسی آل‌کثیر در پرسپولیس اصلا خوب نیست و آمار و ارقام هم این موضوع را به آشکارترین شکل ممکن گواهی می‌کنند. مساله این نیست که آل‌کثیر در این فصل هیچ گلی به ثمر نرسانده؛ مساله مهم‌تر به سیر نزولی او در زمین زیر نظر گاریدو مربوط می‌شود. عیسی فصل را با حضور ثابت برابر ذوب‌آهن شروع کرد و تا دقیقه 87 هم در زمین ماند، او در بازی دوم مقابل تراکتور هم فیکس بود و این بار تا دقیقه 63 در زمین ماند. از اینجا نیمکت‌نشینی‌های آل‌کثیر شروع شد و این بازیکن برابر فولاد و آلومینیوم به ترتیب 10 و 8 دقیقه به میدان رفت. این بدتر شدن تدریجی وضع ادامه داشت و کار به آنجا رسید که عیسی در دربی تهران 90 دقیقه کامل روی نیمکت نشست و مقابل چادرملو اصلا در فهرست قرار نگرفت. این روند در لیگ نخبگان آسیا هم برقرار بوده و آل‌کثیر برابر الاهلی عربستان و پاختاکور ازبکستان به ترتیب 24 و 21 دقیقه به میدان رفته است. مرور همین اعداد و ارقام به وضوح نشان می‌دهد اعتماد گاریدو به مهاجم تیمش رفته رفته کاهش یافته و شاید اغراق نباشد اگر بگوییم حالا دیگر به حوالی صفر رسیده است.

فقط «فنی» نیست

خب البته بخش مهمی از کمرنگ شدن نقش آل‌کثیر در تفکرات گاریدو جنبه «فنی» دارد و این بازیکن نتوانسته توقعات مربی اسپانیایی را برآورده کند. در این مورد، خود گاریدو باید نظر بدهد و شاید اصلا بعضی منتقدان با این مربی موافق هم نباشند. با این حال شواهد نشان می‌دهد مساله فقط همین هم نبوده است. گویا گاریدو از رفتارهای این بازیکن راضی نیست و میل به بهتر شدن و در خدمت تیم بودن را در وجود او نمی‌بیند. اوج این داستان هم بعد از پیروزی پرسپولیس برابر آلومینیوم اراک بود که عیسی قصدی برای حضور در جشن سرخ‌ها نداشت، اما گاریدو او را به زور و شاید هم با تشر به جمع سایرین ملحق کرد. حقیقت آن است که اگرچه آل‌کثیر 34 سالگی را پشت سر می‌گذارد، اما گاهی رفتارهایش، تصمیماتی که می‌گیرد و آن پیرنگ خودخواهانه‌ای که در کارهایش موج می‌زند، شبیه روحیه نوجوان‌های کم‌سال است!

 

نظرات

نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

پربازدیدترین
آخرین اخبار