تنبل‌ها بخوانند ‌| ۲۰ راهکار که سلامتی‌تان به خطر نیفتد

روبرونیوز: اگر آدم تنبلی هستید اما می‌خواهید سالم زندگی کنید، ۲۰ راهکار وجود دارد که با به کارگیری آنها می‌توانید به هدف خود دست یابید.

کد مطلب: ۲۹۱۷۱
لینک کوتاه کپی شد
تنبل‌ها بخوانند ‌| ۲۰ راهکار که سلامتی‌تان به خطر نیفتد
به گزارش روبرونیوز،

سالم ماندن مستلزم تلاش است، اما راه هایی وجود دارد که همچنان به اهداف خود برسید و در عین حال تسلیم تمایلات تنبلی خود باشید.

آب را با نی بنوشید

گاهی اوقات، صرفاً تلاش زیادی برای نوشیدن آب با بردن یک فنجان به سمت دهان است. اگر کل روز را روی مبل می‌نشینید اما همچنان می خواهید میزان مصرف آب توصیه شده خود را تامین کنید، کافی است آن را از طریق نی بنوشید. 

سبک زندگی

از یک بطری آب خیلی بزرگ استفاده کنید

اگر نوشیدن آب بدون نی کار بسیار زیادی است، بلند شدن مکرر برای پر کردن مجدد بطری آب قطعاً کار زیادی است.

این مشکل را با استفاده از یک بطری بزرگ که تمام یا تقریباً تمام مقدار توصیه شده روزانه شما را در خود جای داده است، حل کنید. به این ترتیب، فقط باید یک یا دو بار در روز آن را پر کنید.

تمرینات را روی زمین انجام دهید

در روزهایی که هنوز می خواهید ورزش کنید، تمریناتتان را روی زمین انجام دهید. هزاران حرکت سخت وجود دارد که همچنان باعث می شود شما عرق کنید، اما نیازی به این نیست که روی پای خود باشید. این یک راه عالی برای احساس موفقیت با حداقل تلاش است.

دورتر از فروشگاه پارک کنید

بعضی روزها، تنها کاری که می توانید انجام دهید این است که به اندازه کافی قدم بردارید. در آن روزها، دور از هر فروشگاهی که باید داخل آن بروید پارک کنید.

هنگام تماشای تلویزیون ورزش کنید

اگر چیزی که شما را از ورزش کردن باز می دارد، در حین تماشای تلویزیون ورزش کنید. این زمان بسیار خوبی برای اجرای آن تمرینات روی زمین است، اما حرکات ساده دیگری نیز وجود دارد که می توانید انجام دهید.

سبک زندگی

سریع دوش بگیرید

تمیز ماندن بخشی از سالم ماندن است. گاهی اوقات، مدیریت کردن کارها بسیار سخت است، اما دانستن اینکه زمان زیادی طول نمی کشد، می تواند به کاهش سختی ناشی از دوش گرفتن کمک کند. تمام مراحل اضافی را نادیده بگیرید و بدن خود را زیر دوش بشویید.

مقداری شامپوی خشک اسپری کنید

روزهای زیادی وجود دارد که شستن موها خیلی کار سختی است. چه خشک کردن و حالت دادن خیلی سخت باشد، چه نمی خواهید با شامپو و نرم کننده سر و کار داشته باشید، به طور کلی از این کار صرف نظر کنید و به جای آن از شامپو خشک استفاده کنید.

سبک زندگی

صورت خود را با دستمال مرطوب تمیز کنید

این نباید تبدیل به روتین شود، اما اگر برای انجام روتین مراقبت از پوست خود احساس تنبلی می کنید، حداقل یک دستمال مرطوب روی پوست خود بردارید. این روش درستی نیست، اما آلودگی را از سطح پوست شما پاک می کند.

آماده سازی غذا

آماده کردن غذا می تواند کار سختی باشد، اما باعث صرفه جویی در وقت و تلاش شما در طول هفته می شود. اگر چند ساعت در آخر هفته را برای آماده کردن وعده‌های غذایی سالم برای هفته پیش رو اختصاص دهید، به احتمال زیاد به غذاهای مغذی خود پایبند خواهید بود.

سبک زندگی

پیاده روی سریع کنید

در روزهایی که یک تمرین سخت نشدنی به نظر می رسد، اما هنوز می خواهید کمی حرکت کنید، فقط قدم بزنید. پیاده روی فواید زیادی برای سلامتی دارد و شما را به بیرون از خانه می برد. به علاوه، می‌توانید هنگام راه رفتن به موسیقی، پادکست، کتاب صوتی یا شکل دیگری از رسانه گوش دهید.

تمرینات خود را در طول روز تقسیم کنید

اگر در تلاش هستید که برای مدت طولانی روی یک کار متمرکز بمانید، آن را به کارهای کوچکتری که در طول روز انجام می دهید تقسیم کنید. به عنوان مثال، یک تمرین 10 دقیقه ای شکم در صبح، یک تمرین 10 دقیقه ای برای بازوها در بعدازظهر و یک تمرین 10 دقیقه ای برای پاها در عصر انجام دهید.

آدامس بجوید

این تنبلانه‌ترین ترفند برای سلامتی است، اما جویدن آدامس فواید سلامتی هم دارد. نشان داده شده است که حافظه را بهبود می بخشد، استرس را کاهش می دهد، به مدیریت وزن کمک می کند و موارد دیگر.

سبک زندگی

مراقبت از پوست را زیر دوش انجام دهید

بهترین راه برای سالم ماندن در عین تنبلی انجام چند کار است. با انجام روتین مراقبت از پوست در حمام (یا حداقل قسمت هایی که می توان در حمام انجام داد) دو کار را همزمان انجام دهید. با مسواک زدن دندان های خود در حمام نیز وظایف خود را انجام دهید.

با لباس باشگاه بخوابید

فقط این ایده که باید صبح برای باشگاه لباس بپوشید می تواند شما را وسوسه کند که از تمرین خود صرف نظر کنید. این کار را با خوابیدن در لباس های باشگاه انجام دهید. حداقل، آنها را از شب قبل انتخاب کنید.

محصولات منجمد را در دسترس داشته باشید

بخشی از دلیلی که بسیاری از ما دچار عادات غذایی ناسالم می شویم این است که غذاهای سالم در دسترس نداریم. با ذخیره کردن محصولات منجمد این واقعیت را تغییر دهید تا غذاهای ناسالم نخورید.

سبک زندگی

غذا را در آرام پز بپزید

اگر تنها کاری که باید انجام دهید این است که مواد خود را در یک قابلمه بریزید، بهانه ای برای خوردن چیزی که فاقد مواد مغذی است، وجود ندارد. چند وعده غذا را در آرام پز را به خاطر بسپارید تا تهیه شام را آسان و سالم کنید.

یک ساعت قبل از خواب برای خواب آماده شوید

اگر اهل تنبلی هستید و آماده شدن برای خواب را به تعویق می اندازید، قبل از اینکه بخواهید بخوابید آماده شوید.  انجام این کار کمی زودتر به شما اجازه می دهد قبل از به خواب رفتن مدتی با تلفن خود کار کنید، مطالعه کنید یا تلویزیون تماشا کنید.

سبک زندگی

ساختن عادت

انجام تمرینات ورزشی، آماده کردن غذا، کارهای خانه و انجام وظایف می تواند بسیار زیاد باشد، اما اگر عادت کنید چیزی ناخوشایند را با چیزی که از آن لذت می برید همراه کنید، بسیار قابل تحمل تر می شود.

هنگام تماشای برنامه‌ها، لباس‌ها را بشویید. هنگام گوش دادن به پادکست جدید، نظافت کنید. دانستن اینکه چیزی برای انجام دادن دارید، کار را بسیار بهتر می کند.

غذای سالم بخورید

گاهی اوقات، تنها انتخاب ما این است که سفارش غذای بیرون بر داشته باشیم. اگر اینطور است، چیزی را سفارش دهید که حداقل نیمه سالم باشد. لازم نیست سالاد خشک باشد، اما گزینه ای را پیدا کنید که سرخ شده و پر از شکر اضافه شده نباشد.

سبک زندگی

با کمی استراحت به خود پاداش دهید

هیچ کس نمی تواند همیشه فعال بماند. همه ما به استراحت نیاز داریم. گاهی لازم است به تنبلی خود متمایل شویم. بعد از اینکه کارتان را انجام دادید، با کمی استراحت به خودتان پاداش دهید.

منبع : yardbarker
نظرات

نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

پربازدیدترین
آخرین اخبار