ملانیا چطور عاشق شخصی مثل ترامپ شد؟ | روایت بانوی سابق آمریکا از اولین لحظه دیدار با دونالد

روبرونیوز: ملانیا ترامپ، بانوی اول سابق آمریکا، در جدیدترین ویدیو برای معرفی کتاب خاطراتش، «ملانیا»، از لحظه‌ای صحبت می‌کند که برای اولین بار با دونالد ترامپ آشنا شد.

کد مطلب: ۳۱۱۹۰
لینک کوتاه کپی شد
ملانیا چطور عاشق شخصی مثل ترامپ شد؟ | روایت بانوی سابق آمریکا از اولین لحظه دیدار با دونالد
به گزارش روبرونیوز،

ملانیا ترامپ چهار ویژگی اصلی دونالد ترامپ که او را مجذوب کرد، برمی‌شمرد و از زندگی شخصی و حرفه‌ای خود با رییس‌جمهور سابق ایالات متحده، جزئیات بیشتری بیان می‌کند.

ملانیا در این ویدیو به اولین ملاقاتشان در نیویورک در سال ۱۹۹۸ اشاره می‌کند و می‌گوید که از همان لحظه اول، «کششی انکارناپذیر» میان آن‌ها وجود داشت.

او توضیح می‌دهد که «اعتماد به نفس، جذابیت، شوخ‌طبعی و چشم‌انداز خاص» چهار ویژگی اصلی و کاملا هویدای دونالد بود که توجه ملانیا را به خود جلب کرد.

ملانیا در ادامه از مراسم عروسی باشکوهشان در ژانویه ۲۰۰۵ هم صحبت می‌کند. او می‌گوید: «جشن عروسی ما یک مراسم رویایی بود. لباس شگفت‌انگیز، منو شام بی‌نقصی که سرآشپزی مشهور طراحی کرده بود و اجراهای زنده از اسطوره‌های موسیقی».

این ویدیو بخشی از مجموعه ویدیوهایی است که ملانیا برای معرفی کتاب خاطراتش منتشر کرده است. این کتاب حاوی مطالبی درباره مواضع او در مورد حقوق زنان، سقط جنین و دوران کاری او به‌عنوان یک مدل است

منبع : ایندیپندنت
نظرات

نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

پربازدیدترین
آخرین اخبار