مادر خواننده متهم به قتل مایکل جکسون سکوتش را شکست؛ فقط دعا می‌کنم زنده باشی تا...

روبرونیوز: مادر پی دی دی با انتشار بیانیه ای از پسرش در برابر اتهامات آزار جنسی دفاع کرد!

کد مطلب: ۳۱۱۸۴
لینک کوتاه کپی شد
مادر خواننده متهم به قتل مایکل جکسون سکوتش را شکست؛ فقط دعا می‌کنم زنده باشی تا...
به گزارش روبرونیوز،

جنیس اسمال کمبز مادر شان پی دی دی با انتشار بیانیه ای سکوتش را شکست و از پسرش، که حالا به چندین اتهام که فقط یکی از آن بیش از ۱۲۰ پرونده شکایت آزار جنسی که ۲۵ نفر از آنها زیر سن قانونی از جمله یک بچه ۹ ساله بوده است، دفاع کرد.

جنیس گفت از بدنام شدن عمومی پسرش بسیار ناراحت است و از اینکه مردم چطور راحت روایت های غلط درباره دیدی را باور میکنند قلبش شکسته است.

او در این بیانیه نوشت: “پسر من آن هیولایی نیست که او را به تصویر کشیده اند و او سزاوار این فرصت است که داستان را از طرف خودش بگوید. من فقط میتوانم دعا کنم که زنده باشم تا ببینم او حقیقت خودش را میگوید و باور و اثبات میشود.”

پی دی دی رپر ۵۴ ساله با پرونده ای بسیار پرحاشیه و عجیب چند هفته پیش به اتهام اخاذی، قاچاق جنسی، حمل و نقل به منظور فحشا و چند صد شکایت آزار و اذیت جنسی با افراد مختلف از جمله کودکان زیر سن قانونی دستگیر شد و تحت نظارت ویژه قرار گرفته است.

همچنین پای دی دی در پرونده قتل چندین هنرمند مطرح از جمله توپاک، مایکل جکسون و آلایا هم باز شده که حالا در آخرین خبر اعلام شده خانواده توپاک شکور ۲۵ سال بعد از مرگ او یک وکیل حرفه ای برای تحقیق درباره ارتباط احتمالی بین قتل او و شان پی دی دی استخدام کرده اند!

توپاک در سال ۱۹۹۶ زمانی که ۲۵ سال داشت با شلیک گلوله در هنگام رانندگی کشته شد.

فردی به نام دوان دیویس سال گذشته در ارتباط با این قتل دستگیر و متهم شد، دیوس که دادگاه محاکمه اش سال آینده برگزار میشود ادعا کرده شان دیدی پیشنهاد ۱ میلیون دلار برای کشتن توپاک به او داده است، دی دی قبلا در سال ۲۰۰۸ زمانی که گزارشی درباره دست داشتن نزدیکانش در این حادثه منتشر شده بود هرگونه ارتباط با قتل توپاک را انکار کرده و گفته بود این یک داستان دروغ، مضحک و مسخره است.

اما حالا با انتشار مدارکی که هنوز ثابت نشده نه تنها ارتباط او با این قتل بلکه با مرگ چندین هنرمند دیگر نیز تحت بررسی قرار گرفته است!

جزییات دیگر از این پرونده را از طریق لینک‌های زیر بخوانید:

نظرات

نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

پربازدیدترین
آخرین اخبار