آیا بیانسه واقعا انسان‌ خطرناکی است یا قربانی شایعات شده‌؟! | پیدا شدن سرنخ‌های جدید در پرونده شوکه‌کننده خواننده آمریکایی | پشت پرده تشکر ادل و بریتنی از بیانسه روی استیج فاش شد

روبرونیوز: چند روز گذشته بعد از دستگیری پی‌ دی دی‌ خواننده مشهور آمریکایی و افزایش اتهامات وارده به او، جی‌زی و بیانسه به سرعت از طرف مردم‌ به دلیل دوستی نزدیک چندین ساله‌شان با دی دی مورد حمله قرار گرفتند و چیزی بیش از ۵ میلیون دنبال کننده را از دست دادند.

کد مطلب: ۳۱۱۳۱
لینک کوتاه کپی شد
آیا بیانسه واقعا انسان‌ خطرناکی است یا قربانی شایعات شده‌؟! | پیدا شدن سرنخ‌های جدید در پرونده شوکه‌کننده خواننده آمریکایی | پشت پرده تشکر ادل و بریتنی از بیانسه روی استیج فاش شد
به گزارش روبرونیوز،

در ابتدا بسیاری این زوج‌ را در هر صورت گناهکار دانستند و گفتند حتی اگر‌ در‌ کثافت کاری های دیدی نقشی نداشته باشند اما به دلیل دوستی صمیمیتشان با دی دی حتما از کارهای او‌ خبر داشتند و ادامه دوستی و ساکت ماندنشان هیچ توجیهی ندارد.

اما داستان فراتر رفته و حالا بسیاری معتقدند بیانسه یک تبهکار‌ است، به نظر می‌رسد دی دی در قتل تعداد زیادی از چهره های مشهور نقش داشته است.

زلزله در اخبار موسیقی جهان با دستگیری خواننده مشهور | پشت پرده مرگ ستاره‌های موسیقی این شخص است؟ | همدستی بیانسه و همسرش با قاتل مایکل جکسون؟!

در این میان اسم الیاا خواننده ای که رقیب بیانسه بود و به طرز مشکوکی ‌کشته شد دیده می شود و‌ بسیاری بر این باورند این کار با اطلاع بیانسه انجام شده است.

همچنین گفته شده سلبریتی ها از خطرناک بودن بیانسه اطلاع داشتند و‌ به همین‌ دلیل بسیاری از آنها از جمله ادل، لیزو‌، لیدی گاگا، بریتنی و ... هنگام‌ برنده شدن جایزه یا در‌‌ مصاحبه هایشان بدون هیچ‌ دلیلی از بیانسه تشکر‌ می‌کردند و او‌ را لایق اصلی این جوایز می‌دانستند تا از خشمش در امان باشند!

همچنین ادعاهای دیگری منتشر شده که سال ۲۰۰۹ زمانی کانیه وست جایزه VMA را از دست تیلور‌ سوییفت که تازه وارد‌ عرصه موسیقی شده بود گرفت و گفت این‌ جایزه حق بیانسه است در اصل سعی در نجات تیلور تازه‌کار از خطراتی داشته که‌ ممکن‌ بوده از طرف بیانسه در انتظارش باشد!

در نهایت و در تکمیل تمامی این داستان ها آهنگی‌ از جی کول که چند سال پیش منتشر شده به اسم "She knows" وایرال شده است. 

جی‌کول در متن این آهنگ‌ به مرگ الیاا ، لفت ای و‌ مایکل‌ جکسون که حالا همگی‌ به پی‌ دی‌ دی ارتباط پیدا کرده اشاره می‌کند و می‌گوید "او‌ن زن از اینها خبر دارد".

از طرفی اطلاعاتی دیروز منتشر شد مبنی بر‌ اینکه جی زی چند سال قبل اولین کسی بوده که در‌مورد کارهای دی دی به FBI اطلاع داده و چندین سال اخیر او‌ مبالغ زیادی برای تحقیق‌ مخفیانه FBI و‌ تشکیل پرونده محکم‌ برای محکومیت دی دی صرف کرده است!

همانطور که‌ گفته شد هنوز هیچ اتهامی ‌به بیانسه و جی‌زی به صورت رسمی وارد نیست و متن بالا بر اساس شایعاتی است که حسابی وایرال شده و ممکن است نقش‌ آنها در پرونده دی دی کاملا بر عکس باشد و‌ آنها کسانی باشند که جزئیات را برای دستگیری در‌اختیار FBI قرار داده اند.

حالا باید صبر کرد و دید در دادگاه اصلی چه اتفاقی می‌افتد و اصل ماجرا چیست؟

در نهایت به صورت رسمی‌ اعلام شده پرونده دی دی کمتر از یک‌ ماه دیگر در یک دادگاه عمومی بررسی می شود و اسم‌ مشاهیر زیادی که با او‌ در جنایاتش همکاری کردند برملا خواهد شد و پایانی خواهد بود به فعالیت هنری و دستگیری‌شان!

همچنین گفته شده پی‌دی دی در زندان زیر نظر ویژه است تا خودکشی نکند یا کسی نتواند به او آسیبی بزند. او تاکنون اطلاعات زیادی را بر ملا کرده است.

نظرات

نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

پربازدیدترین
آخرین اخبار