جزئیات جدید از مرگ ناگهانی خواننده مشهور وان‌دایرکشن | تصاویر منتشرشده قبل از مرگ لیام پین را ببینید

روبرونیوز: پلیس جزئیات جدیدی از درگذشت لیام پین به اشتراک‌ گذاشت.

کد مطلب: ۳۱۵۲۸
لینک کوتاه کپی شد
جزئیات جدید از مرگ ناگهانی خواننده مشهور وان‌دایرکشن | تصاویر منتشرشده قبل از مرگ لیام پین را ببینید
به گزارش روبرونیوز،

لیام‌ پین خواننده که با عضویت در گروه One direction به شهرت فراوان جهانی رسید دو‌ روز پیش در اثر پرت کردن خودش از تراس هتلش در بوینس آیرس آرژانتین درگذشت.

حالا در جزئیات جدید این پرونده گفته شده لیام که برای دیدن کنسرت نایل هوران قرار بوده ۵ روز به آرژانتین برود تقریبا ۲ هفته در آنجا می ماند. 

در ابتدا لیام در یک هتل دیگری اقامت داشته که به دلیل برخی رفتارهایش مجبور می شود هتلش را عوض کند. شاهدان عینی گفته اند چند ساعت قبل از فوتش لیام بر روی مبل لابی دراز کشیده بوده و‌ایمیل هایش را چک می‌کرده که ناگهان عصبانی می شود و لب تابش را خورد می‌کند و به سمت اتاقش می‌رود و ساعتی بعد بر اثر‌ صدای جیغ و ... جسد او پیدا می شود.

لیام پین

عکس‌های منتشر شده از اتاق لیام وجود بعضی از مواد مخدر و‌ روان گردان را در روی میز و وان حمام نشان می دهد. همچنین تلویزیون اتاق نیز به نظر می‌رسد با مشت یا پرتاب وسیله ای شکسته شده است.

لیام پین

به نظر می‌رسد ایمیلی که لیام‌ دریافت کرده بوده خبر قطع همکاری کمپانی موسیقی Universal با او بوده که باعث عصبانیتش شده. لیام در حالی که بعد از موفقیت چشمگیر گروهشان از آن جدا شد چندین ترک انفرادی موفق داشت اما آلبوم‌هایش مانند سایر هم گرو‌هی هایش موفق نبود.

رفتار لیام در‌حالی که روز قبل از این خودکشی و حتی ساعتی قبل خارج از هتل با طرفدارانش ملاقات کرده بود و با آنها عکس انداخته بود باعث‌ شده توجهات زیادی به این جلب شود که افسردگی و مشکلات روحی ممکن است نشانه خارجی نداشته باشند و بیشتر حواسمان به اطرافیانمان باشد.

لیام چندین سال پیش نیز در مصاحبه هایش گفته بوده در مراحلی از زندگیش به الکل و... اعتیاد پیدا کرده اما با دیدن خودش تصمیم گرفته این اعتیاد را کنار بگذارد، با این حال چندین بار دوباره به سمت آن‌ برگشت که در نهایت جانش را در‌ این راه از دست داد.

نظرات

نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

پربازدیدترین
آخرین اخبار