استخدام جاسوس و درخواست‌‌های غیرقانونی همسر سابق کیم کارداشیان! | رازی که کارمند کانیه وست فاش کرد

روبرونیوز: یکی از کارمندان سابق کانیه وست با طرح شکایتی جدید ادعا کرده که این خواننده رپ از او خواسته بود تا همسران فعلی و سابقش را تحت نظر بگیرد.

کد مطلب: ۳۱۲۸۲
لینک کوتاه کپی شد
استخدام جاسوس و درخواست‌‌های غیرقانونی همسر سابق کیم کارداشیان! | رازی که کارمند کانیه وست فاش کرد
به گزارش روبرونیوز،

این شکایت روز پنج‌شنبه، ۱۰ اکتبر، در لس‌آنجلس ثبت شد و مدعی است که مردی ساکن میشیگان که نام او فاش نشده، ابتدا در دسامبر ۲۰۲۲ به‌عنوان معاون مدیر کارزار انتخاباتی وست استخدام شد، اما بعدها نقش او به «مدیر اطلاعات» تغییر پیدا کرد. این تغییر وظیفه به معنای انجام تحقیقات مختلف درباره وکلای حقوقی، افرادی که از کانیه شکایت کرده بودند و حتی نزدیکانش بود.

در این شکایت آمده است که او برای انجام جاسوسی از خانواده کارداشیان، همسر فعلی کانیه یعنی بیانکا سنسوری و دیگر درخواست‌های غیرقانونی استخدام شده بود.

شاکی ادعا می‌کند که به دستور کانیه، تحقیقات درباره خانواده کارداشیان و «ارتباطات فرضی مجرمانه» آن‌ها با فعالیت‌های غیرقانونی، ازجمله قاچاق جنسی انجام شده است.

این شکایت همچنین شامل ادعایی است که زمانی که بیانکا سنسوری، همسر فعلی وست، به‌تنهایی به استرالیا برای دیدار با خانواده‌اش سفر کرده بود، او مجبور به استخدام بازرسان خصوصی برای تعقیب و تحت‌نظر داشتن این مدل بدون اطلاع یا رضایت وی شده بود.

کانیه وست که در سال ۲۰۱۴ با کیم کارداشیان ازدواج کرده و در نوامبر ۲۰۲۲ طلاق خود را نهایی کرده بود، از این ازدواج چهار فرزند دارد.

وست و سانسوری در یک مراسم مخفی در دسامبر ۲۰۲۲ ازدواج کردند.

نظرات

نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

پربازدیدترین
آخرین اخبار