این ۳ نفر رکوردهای سینمای ایران در یک روز جابه‌جا کردند!

روبرونیوز: «زودپز» رکوردشکن فروش و مخاطب روز اول و هفتگی تاریخ سینما شد.

کد مطلب: ۳۱۲۲۱
لینک کوتاه کپی شد
این ۳ نفر رکوردهای سینمای ایران در یک روز جابه‌جا کردند!
به گزارش روبرونیوز،

فیلم سینمایی کمدی «زودپز» به کارگردانی رامبد جوان و تهیه کنندگی منصور سهراب پور با بازی محسن تنابنده، نوید محمدزاده با فروش بیش از ۵میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومانی و جذب بیش از ۱۴۲ هزار مخاطب رکورد میزان فروش و مخاطب روز اول تاریخ سینمای ایران را شکست.

کمدی «زودپز» که اکران خود را از روز ۱۷ مهر ۱۴۰۳ آغاز کرده، در حالی به این میزان فروش و مخاطب رسیده که بلیت‌های روز اول به شکل نیم بهاء به فروش رفته است که اتفاقی کم سابقه در سینمای ایران است.‌

به عبارتی اگر نخستین روز اکران این فیلم در روز عادی و غیر نیم بها شروع می‌شد، قطعا به عددی حدود ۱۴ میلیارد تومان می‌رسید.

این فیلم در مقیاس فروش هفتگی، با در اختیار داشتن بیش از ۴۴۰ سالن با فروش بیش از ۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومانی‌اش در بیش از ۲ هزار و ۷۸۰ سانس و جذب بیش از ۱۶۱ هزار مخاطب علاوه بر شکستن رکورد فروش تاریخ سینمای ایران در روز اول، رکورد فروش هفتگی را تا به این لحظه شکسته و از فیلم‌های دیگر روی پرده پیشی گرفته است.

همچنین این فیلم در مقیاس فروش کل نیز با وجود اینکه تنها یک روز از اکرانش می‌گذرد به فروشی بیش از ۶ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان و مخاطبی بیش از ۱۶۲ هزار نفر رسیده است.

فیلم سینمایی« زودپز» به کارگردانی رامبد جوان و تهیه‌کنندگی منصور سهراب پور  که فیلمیران پخش آن را به عهده دارد، کمدی است که در حال و هوای دهه ۶۰ روایت می‌شود و ماجراهای جالبی را رقم می‌زند.

محسن تنابنده، نوید محمدزاده، محمود جعفری، گلاره عباسی، روزبه حصاری، شیرین اسماعیلی، ساقی حاجی پور، میسا مولوی، سینا مسعودی و…در این فیلم به ایفای نقش پرداخته‌اند.

منبع : نگاه اکتیو
نظرات

نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.

پربازدیدترین
آخرین اخبار